ANUNȚ
În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei de voluntariat aprobat prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr.131-p din 14 martie 2017, Ministerul Finanțelor anunță concurs pentru selectarea candidaților în vederea desfășurării activității de voluntariat în cadrul următoarelor subdiviziuni structurale:
Direcția politici fiscale și vamale;
Direcția reglementarea contabilității și auditului în sectorul corporativ;
Secția managementul documentelor din cadrul Direcției managementul instituțional;
Secția resurse umane din cadrul Direcției managementul instituțional;
Trezoreria Regională Chișinău-bugetul de stat.
Persoanele interesate urmează să depună personal/prin poştă/prin e-mail Dosarul de concurs, care va conţine:
- formularul de înscriere la concurs (poate fi descărcat aici);
- copia buletinului de identitate;
- certificatul care confirmă efectuarea studiilor în cadrul instituției de învățământ sau copia diplomei de studii;
- scrisoare de recomandare, după caz;
- acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (poate fi descărcat aici).
Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs este 10 mai 2018, ora 16:00.
Telefon de contact: 022 26 27 78
e-mail: natalia.aparatu@mf.gov.md
Adresa poştală: mun. Chişinău, str. C. Tănase, nr. 7, MD 2005, biroul nr. 103
Persoana de contact: Aparatu Natalia, consultant principal al Secţiei resurse umane, coordonator de voluntari
Ministerul Finanţelor, la 15 mai 2017, a obţinut statutul de instituţie gazdă a activităţii de voluntariat a Republicii Moldova.
Potrivit Legii voluntariatului nr. 121 din 18 iunie 2010 persoanele implicate în activitatea de voluntariat beneficiază de următoarele instrumente de lucru:
- certificat nominal de voluntariat (dacă este implicată în activitatea de voluntariat mai puţin de 20 de ore lunar);
- carnet de voluntar (dacă este implicată în activitatea de voluntariat mai mult de 20 de ore lunar);
- scrisoare de recomandare.
Activitatea de voluntariat va fi considerată experienţă de muncă în condiţiile în care experienţa de muncă constituie o cerinţă specifică pentru a fi admis la concursul pentru ocuparea unei funcţii publice vacante.
În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei de voluntariat aprobat prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr.131-p din 14 martie 2017, Ministerul Finanțelor anunță concurs pentru selectarea candidaților în vederea desfășurării activității de voluntariat în cadrul următoarelor subdiviziuni structurale:
Direcția politici fiscale și vamale;
Direcția reglementarea contabilității și auditului în sectorul corporativ;
Secția managementul documentelor din cadrul Direcției managementul instituțional;
Secția resurse umane din cadrul Direcției managementul instituțional;
Trezoreria Regională Chișinău-bugetul de stat.
Persoanele interesate urmează să depună personal/prin poştă/prin e-mail Dosarul de concurs, care va conţine:
- formularul de înscriere la concurs (poate fi descărcat aici);
- copia buletinului de identitate;
- certificatul care confirmă efectuarea studiilor în cadrul instituției de învățământ sau copia diplomei de studii;
- scrisoare de recomandare, după caz;
- acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (poate fi descărcat aici).
Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs este 10 mai 2018, ora 16:00.
Telefon de contact: 022 26 27 78
e-mail: natalia.aparatu@mf.gov.md
Adresa poştală: mun. Chişinău, str. C. Tănase, nr. 7, MD 2005, biroul nr. 103
Persoana de contact: Aparatu Natalia, consultant principal al Secţiei resurse umane, coordonator de voluntari
Ministerul Finanţelor, la 15 mai 2017, a obţinut statutul de instituţie gazdă a activităţii de voluntariat a Republicii Moldova.
Potrivit Legii voluntariatului nr. 121 din 18 iunie 2010 persoanele implicate în activitatea de voluntariat beneficiază de următoarele instrumente de lucru:
- certificat nominal de voluntariat (dacă este implicată în activitatea de voluntariat mai puţin de 20 de ore lunar);
- carnet de voluntar (dacă este implicată în activitatea de voluntariat mai mult de 20 de ore lunar);
- scrisoare de recomandare.
Activitatea de voluntariat va fi considerată experienţă de muncă în condiţiile în care experienţa de muncă constituie o cerinţă specifică pentru a fi admis la concursul pentru ocuparea unei funcţii publice vacante.