Programul de audienţă a cetăţenilor se efectuează conform Hotărârii Guvernului nr. 250 din 10.04.2024 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea audienței, în a treia zi de vineri a lunii, după cum urmează:
Ministrul Finanțelor, Victoria Belous - de la ora 16:00 până la ora 17:00;
Secretar general al ministerului, Dina Roșca - de la ora 11:00 până la ora 12:00;
Secretar general adjunct al ministerului, Ana Luca - de la ora 14:00 până la ora 15:00;
Secretar de stat, Maia Savva - de la ora 15:00 până la ora 16:00;
Secretar de stat, Ion Gumene - de la ora 14:00 până la ora 15:00;
Secretar de stat, Cristina Ixari - de la ora 13:00 până la ora 14:00;
Secretar de stat, Alina Certan - de la ora 13:00 până la ora 14:00.
Audiența cetățenilor se efectuează în temeiul înscrierii prealabile a solicitanților în baza cererii de audiență, care se depune la sediul Ministerului Finantelor (str. Constantin Tănase 7), prin poștă sau e-mail.
Date de contact:
(+373) 022 26 26 00 – ala.rusu@mf.gov.md - anticamera ministrului;
(+373) 022 26 27 00 – tatiana.zgureanu@mf.gov.md - anticamera secretarului general și secretarului general adjunct;
(+373) 022 26 27 00 – ana.lesan@mf.gov.md - anticamera secretarului de stat Ion Gumene;
(+373) 022 26 25 00 – maria.popa@mf.gov.md - anticamera secretarului de stat Cristina Ixari;
(+373) 022 26 26 40 – daniela.caraus@mf.gov.md - anticamera secretarilor de stat Maia Savva și Alina Certan.
Cererea de audiență trebuie să conțină elementele obligatorii descrise în pct. 5 al Regulamentului privind organizarea audienței.